zondag 29 december 2013

Gedichtje 'Wie ben ik?'

Ergens in mij zit ze verstopt, de échte mij.
Diegene die staat voor wat ze is en niet makkelijk over zich heen laat lopen.
De flirt, de spontane, vol met ideeën en creatieve uitspattingen.
Degene die zich niet schaamt voor de muziek waar ze van houdt,
keihard meezingt met haar favoriete nummers.

Gezellig keuvelend over normale dingen,
niet nadenkend over wat er allemaal al mis is gegaan of mis zou moeten gaan.
Met vertrouwen in de toekomst, mooie herinneringen aan het verleden.
Die persoon zit ergens in mij verstopt.

Jammer genoeg is ze goed in verstoppertje,
laat ze af en toe een stukje zien.
Ik moet nog veel leren en achter bepaalde dingen komen.
Maar ooit ben ik die vrouw of dat meisje.

Tot dan, probeer ik er achter te komen waarom ze zich verstopt.
probeer ik al wat dingetjes los te laten en te genieten van ieder moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten