maandag 23 december 2013

Mannen

Nietsvermoedend surf ik rond over het internet. Een van m'n favoriete sites kan ik daarbij niet vergeten.
Een titel met De Meest Sexy Acteurs kan ik natuurlijk niet overslaan.
Beter had ik het artikel niet geopend en nog beter was het dat ik het niet gezien had.

Rustig begin ik te lezen en het klinkt allemaal heel goed. Tot de eerste foto. Even verval ik weer in de jongere mij. Wat een hottie. En die ogen. Om in te verdrinken. Ik wil nu iedere film met hem erin zien.


Een stuk tekst over in welke films hij speelt, wat hij nog meer gedaan heeft en hoe hij beroemd is geworden. Vervolgens weer een mooie man en zo gaat het vijf keer door.

Inmiddels (er staan ook wat oudere mannen in) mis ik er toch wel een aantal, want ik geef toe, Brad Pitt en Johnny Depp zijn leuk om naar te kijken, maar waar is Gerard Butler? Orlando Bloom?

Dan maar doorlinken naar de top10. Gerard Butler is inmiddels al gevonden op nummer 8. Orlando Bloom staat niet in de lijst, maar een aantal andere, niet verkeerde, mannen wel. Orlando Bloom niet in de top 10? Waarom niet? Wat is dat? Juist hij had in de top 10 moeten staan. In mijn top 10.


Wat is dat nou met acteurs die het uiterlijk hebben van een God? Een mooie, gespierde buik hebben en mooie ogen? Waarom zijn dat de mannen waar je bij wegzwijmeld? En waarom lopen zulke mannen dan weer niet in de stad rond?

Overigens hebben wij niet te klagen, mannen zat. Genoegen nemen met een knappe, Nederlandse man, en zwijmelen bij deze hunks.

Ach, dan ga ik toch maar mijn eigen top 10 van mannen maken. Hieronder volgt mijn top10 van hunks.





     10. Een verdiende 10e plaats. Een lief hoofd, never gets too old. 



       9. Oh als hij toch eens bij mij in de buurt kwam.. *sigh* 

     
      8. Al sinds de eerste Pirates film ben ik weg van hem. In al zijn rollen. 






      7. Yes, yes YES! 




      6. Zijn lach, zijn ogen. Zucht, ik zwijmel al weg.






5. Deze kan niet ontbreken. Een spierbundel eersteklas. Een babysitter, autoracer en vechttalent in een. 




4. Uit mijn favoriete serie. Een klootzak, maar een met gevoel. Alleen al op zijn karakter in Grey's. 




3. Zelfde serie, andere man. Maar oh zo knap. 






2. Piraat of Elf, baard of geschoren. Hij blijft mijn favoriete acteur. 





Maar.. De ogen van Bradley Cooper, om in weg te zinken.


Eigenlijk kan ik heel moeilijk kiezen tussen de mannen die hier staan.

Het kan best zijn, dat ik over een half jaar een andere lijst kan maken met mannen.
Het is ook zo zwaar om een vrouw te zijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten