donderdag 16 juli 2015

Update #4

Joehoe, zijn jullie er nog? Ik loop weer eens achter de feiten aan. 
Ik blijf bezig, volgens mij. Iemand een lesje plannen voor me?



De afgelopen tijd heb ik echt niet stilgezeten, het is een drukke periode geweest. Nu kan ik eindelijk zeggen, het is vakantie. Nu ga ik genieten. 
Ondertussen wel wat sollicitaties de deur uit gedaan, ideeën voor mijn blog opgedaan (nu ze nog uitvoeren) en veel gelezen. 

Een update over mij na mijn operatie is er niet, gewoonweg omdat er niet zoveel extra's te melden is momenteel. 

Wel zijn er een aantal leuke blogjes in de maak, waardoor jullie een nog beter inzicht krijgen in wat voor 'n operatie het eigenlijk is en belangrijker misschien nog wel, wat voor een impact het op iemand heeft. 

Dit keer zeg ik Stay tuned, het duurt echt echt echt niet lang meer :D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten