woensdag 7 januari 2015

Nieuw jaar, nieuwe kansen!

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar! Dat jullie wensen uit mogen komen, jij je dromen waar kunt maken en bovenal een mooi jaar.

Een nieuw jaar, een nieuwe kans om te schrijven. Veel te schrijven. Dat is namelijk wel mijn plan. Net als veel lezen. Voor mij liggen er een hoop mooie kansen aan. Daar zal ik later een blogpost aan gaan besteden. Ook staan er wat veranderingen op de planning, deze zullen komend jaar allemaal duidelijk worden.


Goed, heb ik nog nieuwe goede voornemens? Ja, natuurlijk! Ik heb er veel.

Afvallen
Tuurlijk, Romina en wat maakt dat het dit jaar wel gaat lukken? Een grote verandering en een enorme kans. Dat gaat ervoor zorgen dat ik dit jaar wel ga afvallen. In een volgende blogpost praat ik jullie helemaal bij!

Meer lezen
Ik heb inmiddels het lezen weer terug opgepakt. De rust en ontspanning die ik ervan krijg, maken dat ik het weer terug heb gevonden. Ook heb ik weer een abonnement op de bibliotheek hier in de stad. Slechts 5 minuten lopen en ik heb de hele bieb tot m'n beschikking. Dit zorgt er wel weer voor dat ik meer boeken meeneem dan ik eigenlijk kan lezen in drie weken tijd.

Meer tijd doorbrengen met familie en vrienden
Oeh, dit is een zware. Inderdaad. Meer tijd met familie en vrienden. Familie woont ver weg en sommige vriendinnen ook. Dit maakt het lastig om vaak langs te gaan of ze uit te nodigen. Het is echt heel jammer, maar vaak is tijd een reden. Het is te druk, geen ruimte in de planning. Toch wil ik daar dit jaar ruimschoots de tijd voor nemen. Ik heb een hele lieve familie die altijd voor me klaarstaat, daar wil ik dan ook tijd voor nemen zodat ik dat terug kan doen. Net als de vriendinnen die verder weg wonen. Er is wel regelmatig (in sommige gevallen ook dagelijks) contact tussen ons, maar echt elkaar zien? Dat gebeurt niet zo heel vaak. Zo jammer, dit jaar maar echt eens de tijd voor nemen!

Deze blog
Er staat een hoop te veranderen op Misssjusthaveitall. Ik wil regelmatiger bloggen, met duidelijkere afbakeningen. Wel vind ik het moeilijk om te weten wat wel en wat niet aanslaat. Zo sloeg de Serious Saturday heel goed aan en zal ik daar mee doorgaan. De mode-post wat minder. Wel vind ik dat juist een leuke afwisseling op de blog. Keuzes, keuzes, keuzes. Het blijft lastig.

En dan de laatste, maar niet de makkelijkste om vol te houden.
Hoe ga ik dit allemaal volhouden? En Hoe ga ik dit inplannen?
Inderdaad de tweede hoe ook met een hoofdletter. Hoe ga ik het allemaal volhouden? Ik kan namelijk wel een grote mond hebben en zeggen: Ik doe dat even. Let maar op! Maar ik ken mezelf en ken het resultaat van vorig jaar. Dat lukt me niet :). Ik ga het gewoon proberen. Een mooie planning maken en dingen die ik al weet daarop zetten. M'n agenda wordt m'n beste vriend dit jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten