woensdag 19 maart 2014

Listen it all #2 Pentatonix

Muziek en ik, twee dingen die onafscheidelijk zijn. Ik wil graag nieuwe dingen horen en weer verliefd worden op een artiest. Ik heb een vrij diverse muzieksmaak. Van rock tot Nederlandstalig. Lang niet alles, maar veel kan mij bekoren.
Zo nu en dan kom ik iets tegen waar ik helemaal gek van ben. Deze keer is dat Pentatonix. 

Deze a-capellaband komt uit Amerika en is de winnaar van The Sing Off in 2011. 
De band bestaat uit Scott Hoying, Kristie Maldonado, Mitch Grassi, Avi Kaplan en Kevin Olusola. 
De laatste zorgt voor de drums en beatboxt er dan ook een eind op los in de liedjes. Avi Kaplan is degene die de bass op zich neemt.
Ze coveren bekende nummers op een heel speciale manier. Zo gaaf!

Pentatonix - Evolution of Music
Dit nummer is zo gaaf! De hele geschiedenis aan muziek in dit nummer. 

Happy
Deze versie vind ik zo mooi! 

Run to you
Hier is maar 1 woord voor: Love, liefde, Amore. 

Can't Hold Us
Geniale cover van Macklemore! 

Ik ga natuurlijk niet alle nummers hier neerzetten. Ik zou vooral eens een keer gaan kijken.
Ik vind ze geniaal! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten