dinsdag 4 maart 2014

Personal it all #3 100 Things Spring Challenge

Ik volg diverse blogs. Een van deze blogs is Teamconfetti.nl Dit is ook niet de eerste blog die ik 'kopieer' van hen. De Guilty Pleasure Tag komt ook bij hen vandaan.



Deze challenge leek mij leuk, zoals jullie weten ben ik een enorme chaoot met een hele hoop spullen. 
De 100 Things Spring Challenge is een challenge waarin ik 100 dingen weg doe, voor eind mei.
Of te wel, ik ga flink ruimen. Ik vraag nu heel veel van mezelf. 100 dingen weggooien is niet zo'n probleem, 
maar losse papiertjes mogen niet. (Hé, ik zou dan zeker de 100 halen) Het gaat echt om spullen.
Er zit wel een klein (groot) addertje onder het gras. Voor alles wat ik krijg of koop komt er iets bij wat weggegooid mag worden.

Dus.
Ik ga hiermee beginnen. Als ik zo om me heen kijk word ik een beetje moedeloos. Wat ga ik weggooien? Wat mag blijven? Ga ik de 100 redden aan het eind van mei? 
Kan ik überhaupt wel opruimen?
We gaan het zien, ik beloof niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten