zondag 2 maart 2014

Listen it all #1 Sundaymorning

Ken je dat lome zondagochtendgevoel?
Lekker uitgeslapen, niks op de planning en lekker ontbijten.
Heerlijk vind ik het. Zeker met wat rustige muziek erbij.
Zet deze liedjes op en geniet van je zondagochtend! 



Sunday Morning - Maroon 5 
Dit is een inkoppertje, ik weet het, maar wel mijn all-time favor! 


Hold on, we're going home - Drake ft Majid Jordan
Ook zo'n fijn rustig nummer


All of me - John Legend 
Mijn favoriete nummer op dit moment. Niet alleen laidback, maar ook gewoon een liedje waarin ik me 
kan vinden samen met vriendlief 


Royals - Lorde 
Ik vind het zo'n fijn nummer. Of het nou zondagochtend is of niet.


Run - Leona Lewis 
Hoewel ik het origineel (van Snow Patrol) beter vind, vind ik dit een fijn nummer op m'n lazy sunday. Daarom kon hij natuurlijk ook niet ontbreken in deze lijst. 


Waiting On The World To Change - John  Mayer
Nog zo'n heerlijk nummer. 


When I Get You Alone - Robin Thicke
Wat een stem heeft deze man, daarnaast is het nog een eyecandy. Wat wil een vrouw nog meer? 
Dit is een van z'n eerste (bekende) nummers. Long time ago! 


Love After War - Robin Thicke
Een laidback, rustig nummer. Van dezelfde artiest als hierboven. Ik vind hem helemaal geweldig. Zowel de artiest als het nummer!

Nog eentje en dan sluit ik deze blog af. Anders wordt het wel heeeeeel lang. 

Wisemen - James Blunt 
Heeft verder geen uitleg nodig denk ik, ik vind het gewoon een fijn nummer. James Blunt is een van mijn favoriete artiesten als het gaat om laidback, rustig en gevoelig. 


Hopelijk hebben jullie net zo genoten als mij van deze nummers.
Fijne zondag!

Liefs


1 opmerking: