dinsdag 25 februari 2014

Picture it all #1 Een normale dag

Een lieve vriendin vroeg me om een plog. Nou, hier is het. Een dag uit het leven van Romina. 

Mijn vaste ochtendritueel. Wachten op de bus. Hij kwam gelukkig al snel.

Chips, de trein net gemist. Net 1 minuut te laat. Balen! Dan maar een half uur wachten. 

Ons nieuwe huisdier. Is hij niet lief? 

Vriendlief en ik hebben een nieuw spelletje. Disney Infinity. Af en toe moet er natuurlijk een nieuw poppetje komen. Dit keer niet. 

Passen, passen en passen! We hebben binnenkort 2 feestjes. 


Dit gingen we dus eigenlijk doen. Gordijnen halen en ophangen. Ze moesten ook nog ingekort worden. Wat een rotwerk is dat. 

Hema en Etos spulletjes. Eindelijk mijn To Do en Blognotesboekje! Love it! 

De buit van de H&M! Lang op zoek geweest, uiteindelijk bij de H&M geslaagd. 

Gezellig op het dakterras aan de Latte Machiatto. 

Schoonbroertje bleef eten. Samen met vriendlief hebben ze gekookt! 

Snappen jullie dit nou? Het Brandbiertje is voor mij, de rest voor Vriendlief en schoonbroer! 


Bij Vaders thuis! Nee, Witte Hond is niet blij ons te zien! Hij is superduperblij! 

Zo, dit was mijn (non) interesting day. Willen jullie meer van zulke dagen? Laat het me weten. 

Liefs en Welterusten! 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten