woensdag 28 mei 2014

Filofax, agenda

Al jaren ben ik op zoek naar de juiste agenda. Ik heb een Winnie the Pooh, goedkope van de Hema, eentje die ik zelfgemaakt had van de Hema, simpele en kleine agenda's. Allerhande soorten en maten heb ik in m'n handen gehad om te kijken of ze aan m'n wensen voldoen. 

Al een hele tijd ben ik aan het twijfelen of ik een agenda zou aanschaffen waar ik de vulling na een jaar gewoon uit kan halen en er een nieuwe in kan doen. Zelf m'n indeling bepalen en echt een customise agenda, in een mooie leren omslag. Ja, dit jaar ga ik dat doen. Denk ik. Zie je, ik twijfel weer. 
Tot ik op de site van Filofax terechtkwam. 
Zoveel keuze, zoveel mogelijkheden op een echt gepersonaliseerde agenda. Dat wordt mijn agenda volgend jaar. Nu heb ik nog ruim een half jaar om te sparen (prijzen liggen tussen de €35 en €215) en te kiezen welke het gaat worden. Een tijdloze, met veel schrijfruimte, extra notitiebladen, tabbladen enzovoorts. Ik ga lekker rondneuzen op de site.

Ben jij ook zo'n agendagek? Of voldoet voor jou een simpele? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten