vrijdag 30 mei 2014

'Google' Tag

Al een hele tijd volg ik een aantal blogs. Op een van de blogs kwam ik de Google tag tegen. Het is een simpele tag. Ga naar Google en typ de letter A.
Dan geeft Google een aantal suggesties. De eerste suggestie kies je en daar vertel je iets over. Vervolgens ga je zo het hele alfabet af.
Het is een leuke manier om mij ietjes beter te leren kennen.
Benieuwd naar mijn zoekgeschiedenis?


Asperger
Een tijdje geleden heb ik me verdiept in Asperger. Een aantal mensen in m'n omgeving zijn gediagnosticeerd met Asperger en het leek mij gewoon fijn om wat beter te weten wat het allemaal inhoudt. 

Blogger
De site van waaruit ik werk aan mijn blog. 

Citroen met warm water
Ik ben al een tijd bezig met m'n eetgewoontes, ze verbeteren. Dit is een van mijn nieuwe gewoontes. De informatie heb ik dus opgezocht op internet.
Citroen met warm water is overigens een detoxdrankje, maar zorgt er ook voor dat je spijsvertering rustig op gang komt 's ochtends. 

Dierenwinkel Breda
Wij hebben ratjes! Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik moest wel even weten waar de dierenwinkels in Breda waren, voor het eten en de kooi. Wij gebruiken nu nog hennep in de kooi, maar hoogstwaarschijnlijk gaan we over op katoen. Nu nog een dierenwinkel waar ze dat verkopen. 

Enrique Iglesias - Addicted lyrics
Iedere keer als ik dit nummer hoorde, hoorde ik in het begin:
Have I told you how good
It feels to be me
When I am in you
Mijn brein maakte dat ervan dacht ik, want zo'n suggestieve tekst kan toch niet? Dan steek ik het liever op mijn verpeste brein. Even controleren natuurlijk, en ja hoor.. Mijn brein hoorde het wel goed en ik maakte dat er niet van. Het moest even uitgezocht worden. 

Filofax
Ja, mijn favoriete, dure agenda's. Natuurlijk staat deze in mijn zoeklijst! 

Deze wil ik heel graag! 

Grootebroek
Een plaats in Noord-Holland. Moest ik even opzoeken. 

Happy Meal Speeltje Mei 2014
Afgelopen week ben ik met broerlief naar de MacDonalds gegaan. Hij wilde graag weten wat het speeltje in de Happy Meal was. Hij vond het niet leuk genoeg om een Happy Meal te nemen en nam een 'volwassen' menu. Zucht, hij wordt groot :-(. 

Ibiza Loom armbandje
Mijn nichtje, een vriendin en haar dochter zijn helemaal in de ban van Loom-en (is dat eigenlijk een werkwoord?). Het is een soort haken, maar dan met elastiekjes. Een vriendin wilde graag een Ibiza-armbandje loom-en. Ik wilde graag weten hoe dat er dan eigenlijk uitzag. 


Johnny Depp, nieuwe film
Op een blog zag ik een foto van Johnny Depp in zijn nieuwe film. Ik wilde de foto's graag aan vriendinnen laten zien. Helaas heb ik de juiste foto's niet meer kunnen vinden. 

Kruiningen-Perkpolder
Ik ben geboren in Terneuzen, mijn hele familie woont in Oost Zeeuws-Vlaanderen. Vroeger ging er een pontje van Perkpolder naar Kruiningen. Op verjaardagen was dan ook een veel gehoorde uitspraak: We gaan, want we moeten de laatste boot halen!
Mijn vriend komt uit Goes en zijn hele familie woont ook nog in het eilandje boven Zeeuws-Vlaanderen. In een van mijn verre vooruit gedachtes, zocht ik informatie over het pontje op.
Wat zou het mooi zijn, als we trouwen en het feest op het pontje kunnen houden. En dan heen en weer varen, mochten er mensen naar huis willen.
Ik zei al, verre vooruit gedachten. 

Lidl

Ik wilde even de reclames opzoeken bij de Lidl.

Miss Etam

Mijn jacht naar een nieuwe spijkerbroek begint altijd online. Kijken wat ik wil, wat er is en of er toevallig een kortingsactie is. 

Naron Underwear

Een andere jacht, maar voor mij een lastige is de jacht op of naar een nieuwe BH. Met een grote omvangsmaat en een (nu blijkt toch iets minder) grote cupmaat is het lastig. Ik oriĆ«nteer me dan het liefst op wat er in de winkel zou kunnen zijn. 

Overnight Oats Recept
Vorige week hadden we een hectisch weekend. Zaterdag de communie van m'n nichtje en zondag met familie naar Bobbejaanland. Hartstikke leuke dagen natuurlijk, maar ik moet 's morgens echt wel ontbijten. Omdat we beide dagen vroeg zouden vertrekken, heb ik een receptje opgezocht voor overnight oats. Ik vond het lekker en ga het zeker vaker doen! 

P
earle

Vriendlief moet een bril, ik wilde even opzoeken waar de Pearle zat. 

Q
uinoa

Ook weer in het kader van gezonder en gevarieerder eten. Ik heb Quinoa gekocht en wilde graag wat receptjes om het klaar te maken. 

R
eal Steel 

Als ik een film kijk, wil ik graag de acteurs weten. Dan zoek ik de film op, op Google. Deze heb ik samen met m'n vriend gekeken. 

S
coofie

Vriendlief is op zoek naar een nieuwe scooter, het liefst elektrisch. Dan komen we uit bij Scoofie! Wie weet komt er een mooie scooter voor hem. 

The Back-Up Plan

Deze film heb ik in m'n eentje gekeken.

Upside down 

Ook deze heb ik in m'n eentje gekeken. 

Vader-dochtertattoo symbool 

Hier moet een kleine toelichting bij. Ik wil graag een tattoage wat de verbondenheid tussen mijn vader, mijn broertje en mij laat zien. Al twijfel ik nu nog heel erg en heb ik geen goed getekend exemplaar liggen. Het is zoeken naar de juiste. 

Wolfspin
Stel je eens voor. Je zit rustig uit het raam te kijken, niks aan de hand en uit het niets komt er een spin van ruim (ik ga overdrijven) 15 cm naar beneden. Wat doe je dan? Je belt panisch je vriend op, gaat op bed liggen en blijft daar liggen. Vriendlief vond dat ik me ietwat aanstelde. Tot hij, na een half uur zoeken, de spin ook zag lopen. Het was inderdaad een grote spin en volgens Vriendlief was het een wolfspin. Ik houd wel van een beetje mezelf kwallen en heb deze spin dus opgezocht. 

Xenos

We hadden kortingsstickers gekregen, dus eventjes kijken wat er eigenlijk allemaal was! 

Youtube

Via Google naar Youtube? Ja, ik doe het. Zo nu en dan als Google openstaat. 

Zara

Ook een gevalletje van opzoeken en bekijken.

Poehee, wat een lap tekst! Jullie zijn in ieder geval wel wat meer over mij te weten gekomen.
Let me know of er nog dingen zijn die je graag wilt weten!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten