donderdag 25 september 2014

Persoonlijke update

1 september is mijn nieuwe schooljaar weer begonnen. Ik ben alweer 24 dagen bezig. Om eerlijk te zijn: ik vind het geweldig! Heerlijk bezig zijn met school, me concentreren op interessante stukken en daarnaast ook weer wat structuur. Wel blijft het huishouden nu liggen. Helaas. Al met al, het heeft z'n voors en tegens.
Ik zit lekker op m'n plek en dat vind ik heel fijn. Ook qua opbouw van de studie is het een hele fijne plek.

Toch zit ik niet helemaal lekker in m'n vel. Ik merk dat ik toch heel veel aan m'n hoofd heb en het allemaal niet helemaal kan bolwerken. Ik wil heel graag werken, maar door mijn leeftijd ben ik vaak te oud.
Ik solliciteer wel, maar word vaker afgewezen. Of het loopt fout omdat ik geen trainingen kan volgen. De tijden van de trainingen liggen gelijk met m'n schooltijden. School gaat toch voor.

Ook  komt oktober eraan, oktober is een maand waarin er 3 nabestaanden zijn overleden. Ondanks dat dit respectievelijk 19 jaar, 7 jaar en 3 jaar geleden is, vind ik het nog steeds moeilijk. Ik kijk er ook niet echt naar uit, al laat ik het wel los. Met de een heb ik meer vrede, dan met de ander.
Het is een hele zoektocht, een hele lange weg. Gelukkig zijn er lieve mensen om me heen die me steunen en er voor me zijn. En natuurlijk jullie als lezers.

Dit was even de persoonlijke update, ik ga snel vooruit werken, zodat er weer structureel een blog online komt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten