dinsdag 9 september 2014

Tagging Tuesday #3 25 super random questions

Tijdens het surfen over het internet kwam ik een super interessante tag tegen.
Via een generator krijg je 25 vragen. Deze zijn genereert door de website.
Hier de link naar de site.  Ik heb er 25 gekozen en ze zo goed mogelijk vertaald naar het Nederlands.

Here we go! Ik zal sommige vragen korter beantwoorden dan anderen. Ik kan soms nogal lang van stof zijn, ik weet het!

1. Heb je huisdieren?
Ja! Bij m'n vader hebben we een hond, de allerliefste van de hele wereld! Oh, wacht, dat waren alle honden voor deze ook al. Het is echt een klein hartendiefje en een wollige wolbaal!
M'n vriend en ik hebben 2 ratjes samen. Onwijs leuke beestjes, ondanks dat niet iedereen weg van deze beestjes is.

2. Als je €100,- vind, wat zou je doen? 
Ik denk dat ik het zou oprapen, zou testen op echtheid en het dan heel misschien uitgeven aan iets leuks.
Maar dan ook niet in een keer opmaken!

3. Welke website bezoekje het meest? 
Facebook, de portal van m'n school en blogger staan bovenaan. M'n mail check ik regelmatig op m'n telefoon en staat eigenlijk ook altijd wel open.

4. Wat wilde je worden toen je jonger was? 
Ik wilde vroeger heel veel worden. Kapster, juffrouw, dierenarts (heb ik heel lang volgehouden), iets met vervoer, iets met eten, maar altijd stond moeder wel in het lijstje.

5. Een jaar zonder junkfood of een jaar zonder tv? 
Dit is een makkelijke. Dan een jaar zonder junkfood. Ik heb sowieso de voorkeur voor gezond eten, junkfood laat me slecht voelen over mezelf. Een jaar zonder tv zou ik niet kunnen.

6. Wie is je favoriete acteur of actrice? 
Vroeger was dat Piet Römer. Ik vond hem echt geweldig. Tegenwoordig vind ik Scarlett Johansson heel goed.

7. De laatste film die je zag. 
Oeh, even nadenken hoor. Het is eigenlijk stiekem alweer een tijd geleden dat ik een film heb gekeken.
Ik vermoed dat het PS. I love you is geweest. Zo nu en dan stop ik hem in m'n dvd-speler om hem weer te kijken.

8. Koken of afhalen/thuis laten bezorgen? 
Het liefst kook ik. Soms laten we ook wel eens iets thuisbezorgen.
Ik sta graag in de keuken en wil graag experimenteren. Gewoon doen is mijn motto dan ook, in de keuken dan.

9. Als je iemand zou mogen ontmoeten uit het verleden, heden of uit de toekomst, wie zou dat zijn? 
Tja, m'n opa's, oma's en moeder zou ik nog wel eens willen zien.
Uit de toekomst m'n toekomstige kinderen. Lastige vraag dit.

10. Wat was je eerste auto? 
De eerste auto waarin ik zelf reed, nadat ik geslaagd was voor mijn rijbewijs, was een groene Peugeot 206. Een oudje, maar zo'n fijne auto. Daarna zijn er een aantal auto's de revue gepasseerd.

11. Waar woon je momenteel? 
In een hutje op de hei!
Nee, geintje. Ik woon momenteel in Breda, hartje centrum.

12. Waar wil je beter in worden? 
In bloggen, structuur aanbrengen in m'n leven, m'n communicatieskills toch nog wat verbeteren en wat beter leren nadenken voor ik wat zeg of roep.

13. Wat is het beste dat je deze week is overkomen? 
Weer een nadenkvraag. De knuffel van m'n hond, ja ik denk graag klein. De knuffel van m'n vriend, juist op het goede moment. Of de lieve reacties op mijn zeer persoonlijke blog!
Hier, als je hem nog niet gelezen hebt!

14. Wat is het laatste wat je hebt gekocht? 
Een documentenmap en een ordner voor mijn opleiding.

15. Douch je 's ochtends of 's avonds? 
Iedere ochtend begin ik met een douche. Niets is lekkerder wakker worden dan onder de douche te stappen en daarna aankleden.

16. Wie was de laatste persoon die je een berichtje hebt gestuurd? 
Via welk kanaal? Ach, ik heb 3 kanalen.
Whatsapp: M'n beste vriendin die naar haar intro is gegaan.
Facebookmessenger: M'n vaste facebookgroepje. Er worden iedere dag wel meerdere berichten gestuurd. Het is een hele fijne groep vriendinnen.
Sms: Een vriendin waarvoor ik op haar ratjes pas. Het was 'n foto van de ratjes.

17. Katten- of hondenmens? 
Ik ben zeker te weten een echt hondenmens. Katten vind ik ook niet erg, maar ik heb meer met honden.
Gemaakt toen de ratjes op vakantie waren :). 

18. Neem je liever een bad of een douche? 
In bad gaan kan ik alleen als ik bij m'n vader ben. Wat ik dan ook regelmatig doe, want als er iets is waar ik van ontspan, zijn het urendurende baden.
Iemand nog een aanrader voor badschuim/badolie?

19. Favoriete maaltijd van de dag? 
Ik twijfel, lunch vind ik vaak gezellig. Dat is ook het enige moment dat Vriendlief en ik vaak samen eten. Tegenwoordig ga ik natuurlijk weer terug naar school en is het vaak ontbijt wat het enige is. Al slaapt hij dan nog.
Toch is en blijft het de lunch denk ik.

20. Iets nieuws wat je geleerd hebt deze week. 
Dat je niet je fietssleutel op je fiets moet laten zitten. Fiets stond er nog, maar het is wel iets wat ik vanaf nu meerdere keren ga controleren.

21. Hoeveel paar schoenen heb je? 
40 denk ik. Ruim. Ik heb ze allang niet meer geteld.

22. Korte- en langetermijndoelen? 
Korte: Iets minder chaotischer worden en me strakker aan m'n eigen planning houden.
Lange: Gelukkig worden en blijven.

23. Het laatste boek dat je hebt gelezen. 
Een Weeffout In Onze Sterren. Zo'n onwijs mooi boek. Echt een tranentrekker!

24. De slechtste film ooit gezien? 
Ik twijfel tussen Saw en Final Destination. Beide niet mijn genre, vandaar ook slecht. Ik heb van beide nachten wakker gelegen en nu ik er over nadenk word ik er weer naar van.
Geen horror voor mij dus!

25. Beschrijf de perfecte dag
De perfecte dag begint voor mij met wat zonnestralen door het raam. Rustig wakker worden. Ontbijtje op bed. Daarna naar het strand toe, genieten van de zon in m'n gezicht en even een stukje zwemmen. Na het strand ga ik even douchen en omkleden en ga ik wat aan m'n cultuurbehoefte doen. Ik bezoek een museum, slenter wat door een oude stad en lunch ik. Vervolgens valt er een klein regenbuitje, net genoeg om even te dansen in de regen. Lekker naar huis, kop thee en koken.
's Avonds kijk ik een film, zit ik op 'n terrasje of klets ik wat met vriendinnen. Dit alles in een mooie setting.
*sigh, wat als het leven perfect zou zijn?*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten