maandag 1 september 2014

TLC Ambassadeur!

Een tijd geleden heb ik me aangemeld als TLC Ambassadeur. Het duurde een lange tijd voordat ik eindelijk reactie kreeg, dus ik was het eigenlijk al vergeten. Hoe leuk is het dan, dat je alsnog een uitnodiging krijgt? Ik was heel erg blij met de uitnodiging en heb de datum gelijk gemarkeerd in m'n agenda. Donderdag 21 augustus was het dan zover. Met de trein naar Zeist en vandaar uit met de bus en een stukje lopen naar Slot Zeist. Wat 'n mooie locatie is dat zeg! Ik was er helemaal van onderste boven. We kregen een welkomstdrankje en daarna begon de avond. Uiteindelijk zijn er 70, voornamelijk vrouwen, uitgekozen om ambassadeur te zijn van TLC. Dit is de eerste groep.
Alle 70 vrouwen waren aanwezig.

Tijdens het binnenkomen van alle aanwezigen werd er heerlijk fingerfood geserveerd. Na het eten werden we verwacht in de zaal. In de zaal kregen we uitleg over wat het inhoudt om TLC-Ambassadeur te zijn, hoe we bepaalde zaken moeten aanpakken en wat er van ons verwacht wordt.
Daarna krijgen wij als eerste de eerste aflevering van "Marry Harry" te zien. Wat 'n geweldige serie is dat zeg! Ik heb helemaal dubbel gelegen over de naïviteit van sommige meiden. Ook mooi om de strubbelingen van Matt te zien, hij lijkt voor 99 procent op Prins Harry, maar hij is het niet.
Ik zou zeggen, stem af, dinsdagavond om 21.00 uur op TLC!


Ook mochten we alles tweeten, posten op Facebook en Instagram. Social media is onze beste vriend.

Ook mocht ik er over bloggen, dus hierbij mijn blogpost.

Ik kom er nu achter dat m'n foto's niet inladen, het spijt me. Ik vrees dat ik even moet gaan kijken hoe dat op te lossen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten