donderdag 10 april 2014

Post

Een van mijn favoriete dingen die ik doe als ik thuiskom, is de post bekijken.
Een kaartje of een brief van m'n penvriendin (lekker ouderwets he) maken m'n dag instant goed. 
Een kop thee, pen en papier en dan lees ik de brief. 

Gimme gimme! 

Zo heb ik een tijd aan postcrossing gedaan. Een leuke, leerzame, maar ook tijdrovend en zeker geen goedkope hobby. Het idee is dat je een kaart naar een willekeurig persoon op de wereld stuurt, zodra deze ontvangen is, wordt je adres aan een andere postcrosser. Zo houdt het zich in evenwicht. 
Ansichtkaarten zijn niet heel duur, dat kun je zo duur maken als je zelf wilt. Helaas worden de postzegels heel duur. 
Nu stuur ik regelmatig kaartjes naar anderen. Gewoon zomaar, een verjaardag of andere gelegenheden. 

Voor een instantgeluksmoment bij de ontvanger! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten