zondag 13 april 2014

Picture my week #1


Vanaf nu zal iedere zondag in het teken staan van mijn week. 
Jullie krijgen een overzicht in foto's van mijn week. Dit kunnen normale foto's zijn, saaie of juist heel bijzondere foto's. 
Ik neem jullie mee deze eerste keer! 



Zondag

Disney leerde ons in het verleden dat prinsessen meestal bij de eerste man bleven en dat ze er zelfs slapend goed uitzagen. Gelukkig is daar Frozen, waaruit blijkt dat dat dus niet zo is! 

Uitzicht vanuit de woonkamer op Breda. 

Maandag

Tijd voor boodschappen, maar wat zag ik in de tas? Geeeeeen statiegeldflessen! 

Na een heel lekker avondeten wilde ik een lekker toetje. Ik had Griekse yoghurt, aardbeien en honing. Diezelfde avond zou er een vriend een filmpje komen kijken, Wreck-it Ralph. Maar ikzelf keek Les Miserables nog een keer. Ik blijf het een mooie, bijzondere film vinden! 

Dinsdag

Een sfeerfoto bij de bushalte! 

Een van m'n grootste liefdes <3

Kleine jongens worden groot. Helemaal zelf cupcakes gebakken. 

Het resultaat van de cupcakes van m'n broertje. Ze waren overheerlijk. 

Woensdag
Dinsdagavond ben ik terug naar Breda gegaan. Wat betekent dat ik woensdag weer terug kan :-). Ik blijf heel lekker heen en weer reizen met m'n grootste vriend de NS. 

Goedemorgen deze morgen in de trein! Op m'n gemakje naar Roosendaal om vandaar uit weer naar stage te gaan!

Knutselopdracht op stage. We gaan paaseieren papier marcheren. 

Ik sluit deze drukke woensdagavond af met een lekker biertje! 


Donderdag
Donderdag bestond uit een vroege afspraak en daarna naar vriendlief. 

Statistieken checken. Kijken wat de populairste blogposts zijn, hoeveel bezoekers ik krijg en daaruit haal ik natuurlijk veel over de richting die jullie aanspreken. 

Random foto tijd. Deze stuurde ik naar m'n liever vriendinnetjes om te vragen of de kleur yay or nay was. Het antwoord was yay. Wat vinden jullie? 


Een mislukt experiment :-(. Ik wilde graag vormcakjes bakken. Helaas lukte dit niet zo goed als dat ik gedacht had. Ik ga het snel nog een keer proberen. 

Vrijdag

Griekse yoghurt, cornflakes en honing <3. Dat was mijn ontbijt deze ochtend. Ik moest me haasten want ik zou met 2 lieve vrienden een middag gaan fotograferen.

Een Iphonefoto! Jaja, mijn macro werkt beter op m'n iPhone dan met m'n compactcamera.
 Daar stond ik wel even van te kijken. De andere resultaten kun je hier vinden. 

Van een afstandje het huisje. Wilde eens wat anders proberen. 

Filtertje erover voor de ROOM for thoughts app. Dat is een onwaarschijnlijk leuke app, iedere dag op een random tijd krijg je een melding. Dan zie je eerst een filmpje van 10 seconden, na de 10 seconden heb je 3 seconden voor een foto. De camera maakt zelf een foto. Daarna nog bewerken en opslaan.
Ik ga eens kijken hoe leuk de resultaten over een maand zijn! 


Zaterdag


Mijn stagedag was vroeg afgelopen, het was tijd om wat was weg te werken. Tijdens het strijken heb ik Costa! De film opgezet. Oh en ik bakte een pizza hawaii. Verder heel weinig bijzonders gedaan. 

Zondag 


Naar m'n lieve tante. Ze is het liefste en puurste mens wat ik ken. 

Ik sluit af met een (vind ik) mooie foto van mezelf. Dat gebeurt niet vaak, dus hij mag best een plekje krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten