vrijdag 29 augustus 2014

Favourite Friday #1

Het duurde even voordat ik rond was met m'n idee voor op vrijdag.
Je wil toch met een lekker gevoel het weekend in gaan, dus de zwaardere onderwerpen sla ik over.
Ook met het geijkte Foodie Friday (wie meerdere blogs volgt weet waar ik het over heb) heb ik niks.
Met voeding wel, maar niet met het 'op vrijdag'. Vandaar mijn favourite Friday.
Iedere week zul je hier een favoriet van me zien. Dat kan een boek, film, muziek, een kledingstuk of what ever zijn. Iets wat op dat moment favoriet bij mij is. 

Deze week is de favoriet: Nagellak

Ondanks dat m'n nagels vaak gewoon de natuurlijke kleur hebben, ben ik helemaal verliefd op nagellak. Bij m'n vader heb ik 'n hele bak met nagellak en inmiddels heb ik bij ons ook al een x aantal kleuren staan. En het blijft maar groeien. Zwart, groen, geel, oranje, pimpelpaars, you name it en ik heb het waarschijnlijk. De echt grote nagellakmerken heb ik nog niet in me bezit (denk aan Essie, O.P.I. etc). In mijn collectie bevinden zich vooral Hema, Catrice, Etos, Rimmel en Maybelline. Vooral de laatste heeft een fijne lijn. De Colour Show-lijn. 
Daarnaast heb ik het voornemen om iedere week een andere kleur op m'n nagels te lakken en dus ook echt tijd in te plannen om m'n nagels te lakken. Vaak is het snel snel en dat is niet echt ideaal. 
Tegenwoordig trek ik er echt een half uur voor uit. 
M'n teennagels lak ik het hele jaar door. Máár, die zijn dan ook zeker een aantal maanden in dezelfde kleur.
Vaak rood of roze, want geel, groen of blauw vind ik zo raar staan op m'n teennagels. 

Ik heb een tijdje gelnagels gehad, iedere 3 weken had ik een ander kleurtje of printje op m'n nagels staan. Ideaal vond ik het, tot mijn nagels zo zacht en slecht waren dat ik er echt mee moest stoppen. Nu, ruim 2 jaar na de laatste keer gelnagels zijn m'n nagels nog niet helemaal 'geheeld'.
Ik ben nu op zoek naar de ultieme tip om m'n nagels weer netjes en mooi te krijgen. Mochten jullie die hebben, ik hoor het graag! 
Wel vind ik de gellak een uitvinding. Ik moet zelf nog altijd een setje aanschaffen, maar het lijkt me de ideale uitkomst voor mij. Nu nog even sparen, want mijn god, je betaalt 60EUR voor een uv-lamp. 

Nu ik dit type, krijg ik zin om m'n nagels te gaan lakken. Ik denk dat ik nog even ga kijken welke kleuren nagellak hier al zijn én anders doe ik het straks als ik bij m'n vader ben, want daar is immers mijn grote voorraadje! Hebben jullie nog leuke kleurideeën? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten