woensdag 20 augustus 2014

Mody Wednesday Edgardo Osorio

Ik hoor jullie denken: Mody Wednesday? Waar heb jij het over? 
Mody is een kleine woordspeling naar moody (humeurig) en mode. Woensdag is (voor mij) niet altijd de fijnste dag in de week, het duurt nog 2 dagen tot het weekend maar het weekend is ook al 2 dagen geleden. Wat ik ga doen om deze woensdagen op te vrolijken?
Ik zet iedere woensdag een andere (mode-) ontwerper in de spotlights. Van de onwijs bekende naar de wat minder bekende of opkomende ontwerpers. Klassiekers of juist futuristische belevingen.

Vandaag beginnen we met een voor mij onbekende, maar zeker geen kleine ontwerper.
Een schoenenontwerper. 

Edgardo Osorio

Deze man heeft sinds 2,5 jaar zijn eigen label en in Italië is het al een groot succes. 
Edgardo Osorio en zijn schoenenlabel Aquazzura. 
Het is een Italiaans label, met mooie schoenen. Zijn uitgangspunt is niet de schoen, het is de combinatie die de schoen met de draagster maakt. De schoen maakt je mooier en completer.
Hij heeft diverse fans onder de sterren en ook belangrijke mensen in de modewereld lopen met hem weg. Het is niet heel gek. Zijn schoenen zijn geweldig.


Simpel, elegant en toch speciaal 

stilte, gewoon simpelweg mooi 

 Mooie kleur, mooi onder een mooi jurkje! 

I say: Give it, to me! 

Had ik al gezegd dat ik verliefd was? Bij deze dan, ik ben verliefd op deze geweldige schoenen van deze schoenenontwerper! 


Ik zou zeker zijn site bezoeken: Aquazzura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten