zondag 17 augustus 2014

Radiostilte

Er was een radiostilte van een maand. Niks voor mij, m'n hoofd stond nergens naar.
In de afgelopen jaren heb ik mijn rugzak aardig mogen opvullen met de nodige dingen. Deze dingen hebben me gemaakt zoals ik ben, maar ook met dingen waar ik moeite mee heb. 

Hierover ben ik naar de buitenwereld gesloten, maar hen die mij goed kennen weten het. 
Afgelopen maand is er weer wat gebeurt wat er bij mij voor gezorgd heeft, dat ik moedeloos werd, het leek allemaal even uitzichtloos. Vriendlief, vriendinnen, vrienden en lieve familie heeft er voor gezorgd dat ik me erdoor heen heb gesleept. Wel blijft het mij achtervolgen. 
I'm not over it. 

Wél heb ik besloten over een aantal dingen te gaan bloggen.
Ik ga de blog persoonlijker maken (voor zover het nog niet persoonlijk was).
Daarnaast ga ik een aantal regelmatig terugkerende items plaatsen.
Wat willen jullie graag lezen? Laat het weten in de comments of op facebook! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten