zondag 22 juni 2014

Ask Miss everything #1

Een paar dagen geleden vroeg ik op Facebook of jullie nog leuke, rare of vreemde vragen aan mij hadden. Een aantal zal ik er nu behandelen. 

Als geld geen beperking was, wat zou je dan als dagelijkse bezigheid hebben?
Ik zou denk ik hele dagen bloggen, wat cursussen volgen en bezig zijn met mijn eigen bedrijfje. Koken, bakken, schrijven en knuffelen met dieren. 
Oh en vaak op vakantie of leuke dingen doen. 

Een guilty pleasure
Mensen, ik ben een guilty pleasure. Of zo. Nou vooruit, ik heb dus meerdere guilty pleasure. Een aantal heb ik volgens mij al eens in de Guilty Pleasure Tag behandeld. Ja, hier!
Welke guilty pleasures heb ik dan nog? Uhm, tegenwoordig is mijn guilty pleasure een ijsje of een koekje of chips. Al zijn dat geen guilty pleasures meer, want soms heb ik er gewoon echt geen behoefte meer aan. 

Wat weten mensen niet van je? 
Mijn pincode.
Dat ik genadeloos hard meezing met allerlei nummers.
Dat ik de ratten vaker wel dan niet uit de kooi heb. 

Als je Rutte een vraag mocht stellen, wat was dat dan? 
Beste Rutte, hoe ziet u Nederland in de toekomst? Nu ook de studenten moeten gaan lenen, vermoed ik dat de 'zin' om te gaan studeren een beetje vergaat. 

Wie is/zijn je helden? 
Mijn vader, die ondanks alle tegenslagen, toch nog steeds er voor me is en me steunt bij wat ik ook doe. 

Zoals jullie zien is hij nog wat kort, voor de volgende keer hoop ik echt op wat meer leuke vragen! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten