dinsdag 28 januari 2014

Beauty it all #1 Nail art Ruffian Nails

Nagels lakken vind ik hartstikke leuk. Tegenwoordig probeer ik dan ook nail art uit. Het is gewoon mooi om af en toe iets speciaals op je nagels te hebben. Deze keer de Ruffian nails.
Nieuwsgierig? 
Ruffian nails zijn eigenlijk French Manicure nails alleen dan anders. Het onderste gedeelte van je nagels is een andere kleur dan de bovenkant. Ik ga jullie laten zien hoe simpel deze nail art is.

Als eerste kies je 2 kleuren waarin je je nagels wilt lakken.
Ik heb gekozen voor
Colourshow Pink Boom (262) van Maybelline, een mooie lichtroze kleur en 60 seconds Pulsating (619) van Rimme, dit is een mooie glimmende fuchsiaroze kleur.


Je begint met een basecoat. Ik heb het in deze nail art vergeten, maar omdat je roze gebruikt is het wel belangrijk. Anders krijg je straks verkleurde nagels. Je lakt de hele nagel in de kleur die je onderop wilt hebben. Ik wil graag lichtroze nagels en een fuchsiaroze randje. Deze laag laat je drogen. Je hebt maar 1 laagje nodig, er komt zo nog een andere laag overheen.


Als de onderste laag droog is, lak je met de andere kleur eroverheen. Vergeet niet dat je het onderste randje niet mee hoef te lakken!



Deze laag laat je drogen en vervolgens lak je er nog een laagje overheen, zodat de kleur mooi duidelijk is. Daarna nog een topcoat eroverheen zodat het mooi glimt en lang blijft zitten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten