zaterdag 25 januari 2014

Shop it all#1


Shoppen is een grote hobby van me, ik doe het veel te weinig (vind ik), maar als ik dan ga geniet ik er ontzettend van! Vandaag was weer zo'n dag. Ik dook even de stad in, hele mooie dingen bewonderd en over aan het twijfelen. Bij de Etos heb ik niet lang getwijfeld, daar heb ik 'flink' ingeslagen. 

Ik begin bij het begin. 

Etos Colour Care Lipstick nr. 123


Een mooie donkere nudekleur. Het zorgt voor net een kleurtje op je lippen. Ik vind hem mooi. 

Etos Colour Care Lipstick nr. 105

Een mooie roze tint met een glans erin. De Etos belooft dat de lipstick beschermt en verzorgt. We gaan het uitproberen! 

Etos Smokey Eyes 4057-001 


Eigenlijk heb ik zo'n setje met ongeveer dezelfde kleuren van Rimmel. Deze ligt bij vriendlief. Om thuis toch dezelfde ooglook te maken heb ik deze gekocht. Ik ben benieuwd of de kleuren net zo goed bevallen.. 

Maybelline Colour Show nr. 262 Pink Boom


Wauw, een mooie liefroze kleur! Ik was meteen verliefd op deze kleur, ik kon het niet laten staan. Ik kan haast niet wachten tot ik m'n nagels mag gaan lakken! 

Etos Eyeshadow 4143-010


Een blauw, paars, grijze kleur. Ik vind hem op de foto donkerder lijken dan in het echt. Een mooie kleur.

And last but definitly not least 

L'Oreal Miss Manga Purple


De zwarte variant zat al in mijn stash, ik ben lyrisch over deze mascara. Hij is zo fijn! Ik wil hem zeker in het paars proberen, al is het maar eens wat anders! 


Zo, dit was mijn shoplog. Het valt allemaal reuze mee, zoals jullie zien. Binnenkort volgen er lookfoto's met deze spullen!

Xox Romina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten