dinsdag 21 januari 2014

Nieuwsflash #2

Zoals beloofd heb ik nagedacht over wat Ik met Missjusthaveitall.blogspot.com wil gaan doen.
Wil ik het persoonlijk houden en meer hersenspinsels online zetten of wil ik meer richten op interessante artikelen, reviews, recepten en do-it-yourselfs?
Ik heb besloten dat ik me meer wil richten op interessante artikelen, reviews, recepten en do-it-yourselfs.
Ook ga ik proberen regelmatig foto’s te maken, zodat jullie een beeld krijgen van mijn leven.
Zelf heb ik al een aantal namen bedacht voor de artikelen die te lezen zijn op de site.

Watch it all
Hier vindt je regelmatig recencies over films en series en lijstjes met films die je zeker gezien moet hebben in je leven.

Listen it all
Hier vindt je regelmatig recensies over cd’s en artiesten. Ook fijne playlists voor verschillende stemmingen en seizoenen.

Read it all
Houd je, net als ik, van lezen? Dan zijn deze artikelen speciaal voor jou.
Recensies over gelezen boeken of boeken die pas uitgekomen zijn. Lees het hier!

Make it all
De DIY-afdeling van mijn blog! Hier vind je leuke dingen om zelf te maken, natuurlijk probeer ik ze eerst zelf uit en laat ik jullie het resultaat zien.

Food it all
Lekkere recepten, die ik natuurlijk ook zelf uit ga proberen om ze aan jullie te laten zien.

Beauty it all
Een gebied waar ik nog heel veel kan leren, maar wel een kopje wat ik niet wil laten ontbreken op mijn blog.

Is it all that Interesting?
Het leukste (vind ik dan) allerlei interessante artikelen over verschillende onderwerpen.
Altijd al iets willen weten over de siliconen in beautyproducten of juist over hoe je meer doet met time-management? Lees het hier!

Picture it all
Hier geef ik een update over mijn leven, maar de update is in foto's! 

Missen jullie nog iets in deze lijst? Willen jullie graag ergens over lezen? Laat het me dan weten! 

2 opmerkingen: