dinsdag 7 januari 2014

Nieuwsflash!


Tijdens verschillende perioden in mijn leven heb ik regelmatig geschreven. Over mijn gevoel op dat moment, emoties die de overhand hadden of gewoon vragen en zaken die mij bezighielden. De afgelopen dagen heb ik een aantal van die gedichtjes of stukjes geplaatst. Tijdens het plaatsen van mijn laatste blogpost dacht ik: wil ik dit? Wil ik mijn gedichten en stukjes zo op internet zetten? Wil ik mensen inzicht geven in mijn gevoelens tijdens bepaalde perioden van mijn leven? Ik heb er even over nagedacht of ik daarmee verder wilde gaan. Zo nu en dan zal ik een persoonlijk stukje op mijn blog plaatsen ik een persoonlijk stukje op mijn blog plaatsen, maar niet meer te vaak. Ik wil een andere weg in gaan slaan. Graag wil ik me meer richten op lifestyle, inrichting, Do-It-Yourself projecten, lekkere recepten die ik zelf gemaakt heb en reviews van films, series, beautyproducten, boeken en muziek. Voor mij betekent dit dat ik een strakke planning zal moeten gaan maken, vooruit zal moeten zal moeten gaan werken en vooral duidelijk moet moet gaan krijgen wanneer welke blogposts online komen. Om deze blog te laten slagen, en dat wil ik heel graag, ga ik dit natuurlijk doen! 

Ik sta ook open voor ideeën van jullie kant uit, samen maken we de blog nog leuker. Heb je iets of wil je iets weten over dingen die jou interessant lijken? Laat het me weten. 

2 opmerkingen:

  1. Leuke opstelling van je blog, alleen misschien een goed idee om je blog even door te lezen voordat je hem online zet, zodat er geen dubbele stukken instaan, wat meer leestekens is ookwel handig, zodat je weet op welke manier je het moet lezen, ik lees veel blogs, (en ben ook nie perfect uiteraard) maar de dubbele stukjes die je er in zet zijn best irritant om te lezen, zie dit aub niet als negatief maar als positieve kritiek, ik zal een vaste lezer zijn van je blog! Achternaamgenootje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe m'n best om geen dubbele stukken te plaatsen. Heb een nalezer, alleen deze kan niet zo snel nalezen als dat ik ze online (wil) zetten. Hier moet ik nog even een oplossing voor bedenken. Dankjewel voor je kritiek!

    BeantwoordenVerwijderen