vrijdag 31 januari 2014

Tag it all #1 The Guilty Pleasure Tag

Een maand geleden schreef ik m'n eerste tag. Bij het rondspeuren op het internet kwam ik nog een aantal leuke tags tegen. Vandaag de Guilty Pleasure Tag. Deze tag komt van Meike van Team Confetti . Overigens een superleuke blog om te volgen.
Een guilty pleasure is iets wat je heel leuk vindt, maar waar je jezelf eigenlijk voor schaamt. Nu vind ik dat je niet voor die dingen zou moeten schamen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. 

Hier komen ze dan, mijn favoriete Guilty Pleasures:

Film

Over deze ben ik heel eerlijk. Ik heb heel lang nagedacht. Love Actually, Bridget Jones Diaries, Mean Girls, keuze zat. Maar mijn echte guilty pleasure zijn Disney Films. Sneeuwwitje is daarbij een van mijn favorieten. Uren kan ik kijken naar deze films, ze brengen me meteen terug naar m'n kindertijd. Mijn grootste guilty pleasure dus. Oh en ik vind de Pixarfilms ook leuk! 

Serie
Victorious, iCarly en Big Time Rush. Echt m'n favoriete tienerseries. Deze tienerseries volgt mijn broertje en ik kijk met liefde mee. Prima tijdsverdrijf om te relaxen. 


Muziek
Spice Girls, Backstreet Boys, Nick en Simon (groot fan hier!), sommige andere Nederlandstalige artiesten.
Misschien ben ik gewoon een beetje een guilty pleasure qua muziek. 


Snack
De snack die ik lekker vind en ook zo vaak mogelijk eet: een krentenbol met paturain.
Vergeef me, maar de zoete smaak van een krentenbol en de kruidige roomkaas, daar kun je me echt voor wakker maken. 

Activiteit
Lui zijn en chaotisch. Nee, deze combinatie is absoluut niet ideaal. Mijn kamer is dan ook een zooi van hier tot Tokio. Sloddervos is mijn tweede naam. Maar hey, ik weet het van mezelf, ik probeer er op te letten. Het gaat alleen niet altijd even goed. Ik doe m'n best, echt waar!


Dit gevoel heb ik echt heeeel vaak. 

Absurde verzameling/belachelijke aankopen
In navolging op mijn guilty pleasure activiteit, heb ik veel absurde verzamelingen en belachelijke aankopen. Tekeningen van kinderen die ik ooit gekregen heb, nagellak, lipstick, mascara's, kaarsen, dvd's en boeken (zijn dat eigenlijk verzamelingen?), schoenen en tassen, sjaals, dolfijnenspullen, sieraden, zal ik nog even doorgaan?
Mijn belachelijkste aankoop is denk ik alles waar ik eigenlijk al genoeg van heb, maar toch alles nog een keer meeneem. 

Crush
Ik heb niet echt een crush waar ik me voor schaam. Nouja, mijn stiekeme guilty pleasure man is: 
Jon Bon Jovi. Heeft hij uitleg nodig? 

Kleding
 Zeker te weten, mijn favo joggingbroek. Het is eigenlijk nog niet eens mijn joggingbroek, het is de broek van m'n vriend. Op dagen dat ik de deur niet uit moet heb ik deze het liefste aan.
Maar ik probeer me echt wel vaak genoeg aan te kleden hoor, het is niet zo dat ik iedere dag in de joggingbroek rondloop. 


Tot de volgende keer!
xox

bron plaatjes: Wikipedia Big Time Rush, vrouwen.nl, www.telegraph.co.uk

2 opmerkingen:

  1. Ik heb al dagenlang Viva Forever van de Spice Girls in mijn hoofd, haha. Girlpower!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog weer meis! Vind het leuk om je te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen